«Қайырымдылықдеп
өзіміз қуат алатын махаббаттың басқаларға,
достық немесе туыстық байланысы жоқ,
тіпті олардың алдындаешқандай даміндеттемелер
жоқ және біз де оларданештеңе алмайтын және
ештеңе күтпейтінтолығымен бізге белгісіз, таныс емес
адамдарғаауысатын жақсы қасиетті атайды»
Бернард Мондевиль
Қан құю қызметі Қазақстан Республикасының денсаулық сақтау жүйесіндегі негізгі қызметтердің бірі болып табылады, және де өз қанын тапсыратын адамдар басқа адамдардың денсаулығы мен өмір сүру ұзақтығына ерекше зор үлес қосады.
Әр ел алдында қажеттілікті барынша көп қанағаттандыру үшін қауіпсіз донорлардан жеткілікті мөлшерде қан алу тұрақты міндеті тұр. Трансфузияға мұқтаж пациенттердің отбасы мүшелері мен достарының алмастыру донорлығына негізделген жүйелер қанның клиникалық қажеттіліктерін сирек қанағаттандыра алады, ал ақылы донорлық қан алушылардың да, донорлардың да денсаулығы мен қауіпсіздігіне айтарлықтай қауіп төндіреді.
Донорлық миллиондаған адамдардың өмірін сақтап қалуға себебін тигізеді, күрделі медициналық және хирургиялық араласуларды жүргізуге, өмір сүру ұзақтығын арттыруға және әртүрлі өткір және созылмалы жағдайдағы науқастардың өмір сапасын жақсартуға мүмкіндік береді.
Клиникалық емдеудің бір бөлігі ретінде қан құюды қажет ететін пациенттер қан мен оның компоненттері жеткілікті болады және оның бәрі сапалы болады деп күтеді.
Бұл қызметте кімдер жұмыс істейді? Біз сіздерге өз қызметкерлеріміз, орта буындағы медицина қызметкерлері және ең үздік кәсіпқоймамандар туралы айтып береміз.
Жұмыс орындарындағы және арнайы медициналық киімдердегі қызметкерлердің барлық суреттері карантиндік шаралар басталғанға дейін түсірілгенін қосымша хабарлаймыз!
Біз әңгімемізді бастаймыз!
Общая протяженность капитально ремонтируемых мостовых сооружений превышает 6 км, они располагаются на федеральных трассах в 44 регионах страны. Среди крупнейших – мост через реку Ока на старом направлении трассы «Дон» в Московской области (617 м), мост через реку Зун-Мурино на трассе А-333 в Бурятии (228 м), мост через реку Кабарга на трассе А-370 «Уссури» в Приморском крае (222 м) и мост через реку Вуокса на трассе А-181 «Скандинавия» в Ленинградской области (205 м). Общая стоимость капремонта мостовых сооружений - 18,3 млрд рублей.
С учетом проведенных до 2022 года работ по капитальному ремонту федеральных трасс и мостовых сооружений общий объем отремонтированных дорог за счет средств от госсистемы «Платон» за время ее работы увеличится до 3,3 тыс. км, количество мостовых сооружений превысит 130. Распределение средств будет осуществляться с учетом мнения грузоперевозчиков на сайте «Дорожная инспекция ОНФ/Карта убитых дорог» - www.dorogi-onf.ru. Координатор проекта, депутат Госдумы РФ Александр Васильев отметил, что от активного участия грузоперевозчиков в «Дорожной инспекции ОНФ» зависит своевременный мониторинг состояния автотрасс, и такая обратная связь ускоряет решение дорожных проблем. Минтранс России и Общероссийский народный фронт призывают перевозчиков отмечать убитые дороги с целью повышения эффективности формирования планов ремонта на федеральных и региональных дорогах.
СПРАВКА
Капитальный ремонт автодорог с увеличением с двух до четырех полос движения, в том числе за счет средств от госсистемы «Платон» в 2020 – 2022 годах: